کد خبر 531164
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲

بانک مسکن در جدیدترین اقدام خود برای وصول اقساط عقب‌افتاده مسکن و پس از جواب نگرفتن از تماس‌های تلفنی و ارسال نامه، به مراجعه ماموران به درِ منازل روی آورده است.

به گزارش مشرق، بانک مسکن در تازه ترین اقدام خود پیامک‌هایی به برخی بدهکاران وام‌های مسکن با این محتوا ارسال کرده است که «تسهیلات گیرنده محترم هرچه سریعتر به شعبه مراجعه و اقساط را کامل پرداخت کنید. عدم حضور برای پرداخت اقساط معوق منجر به مراجعه حضوری درب منزل می‌شود.»

پیامک بانک مسکن این را هم اضافه می‌کند که «با توجه به عدم پرداخت اقساط در صورت عدم مراجعه و اقدام آن، از حقوق ضامن کسر خواهد گردید».

در این رابطه با یکی از شعب بانک مسکن تماس گرفت که رئیس شعبه به خبرنگار فارس گفت: اقساط وام های جدید مسکن حدود 800 هزار تومان است بنابراین اگر دو قسط عقب بیافتد اقساط عقب افتاده بالغ بر یک میلیون و 600 هزار تومان می شود بنابراین بانک ابتدا با تماس تلفنی و سپس با ارسال نامه وام گیرنده را به پرداخت بدهی آگاه می کند.

وی افزود: اما اگر تماس تلفنی و ارسال نامه جواب نداد مامور بانک به در منزل مراجعه خواهد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
    0 0
    یک کشور عقبمانده ... افراد خریدار پراید که قشر ضعیف اند الان هر ماه 600تومن تا 4سال باید بدهند. پول برای قسط خانه 600 تومنی نمی ماند .
  • ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
    0 0
    وزیر اقتصاد و اساتید اهل فن خیلی کار بدی کردند که پراید را 35 تومن و خانه را گران و پول بلوکه شده که خون مردم است در شیشه شده را برای هواپیما و خودروهای بی مورد و لوکس دادند. مگر پول نفت مال 5 الی10 درصد مرفه است و مگر از رهبر کبیر اجازه گرفتید که چگونه خرج کنید ؟
  • ناشناس ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
    0 0
    خیال میکنی انها پول می دهند .انها بزور بمبهای کهنه میدهند تا به سرهمدیگر بریزیم وگرنه خرخ این کار میگیرند وخودشان روی سر ما بریزند (مثل عربستان)
  • ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
    0 0
    در کل باید خانه رایگان به همه بدهید و امزش و پرورش هم رایگان باشد. چون نمیشه پول تهیه کرد و قسط داد.
  • ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
    0 0
    اقساط منزل را باید از یارانه کسر کنید. چون کسی نه تمایل دارد و نه میتواند قسط بدهد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس